Nu e vi hemma!

Idag kom jag och Malte hem.Efter tre dygn på hospitalet var vi redo att åka hem.Men bara för att vi saknar Wilma och Pappa/Matias.Man har verkligen ingen nöd på sjukan,dom e ju faktiskt helt underbara där.Man får all hjälp man behöver och allt serverat,det enda man behöver är att amma och sova. Men man kan ju inte flytta dit,så nu e vi hemma igen.:-)

Jag är ganska pigg men har ont på vissa ställen,så liggande position känns fortfarande bäst.Därför tänkte jag att ett inlägg sitter på sin plats.

Den här guldklimpen fick jag med mej hem,inte illa va?? Inatt sov han som en stock,samma sak på dagen,men nu har han blivit lite pirrig,han känner väl inte igen sej här hemma,nya dofter och ljud.De går väl över snart...

Nu e de matdags,återkommer!

Ps.Tack för gulliga kommentarer!

Kommentarer
Postat av: Anette

GRATTIS!!!

Vilken liten söting! Som sagt en riktig liten guldklimp...

Hälsa Matias och säg GRATTIS!

Bamsekramar till er alla.

2009-05-27 @ 20:05:53
Postat av: Linda

Han är sååå söt! Grattis till er alla fyra igen. Kommer gärna förbi någon dag då ni hunnit landa lite och vänja er vid er nya familjekonstellation.

Fortsätt njuta nu så hörs vi.

Kram

2009-05-27 @ 20:21:38
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Erica

Vad dagarna går fort,skönt att vara hemma oxå.

Resten av min familj är nyfikna på Malte,så när ni är redo för besök så kommer vi och kikar på guldklimpen:)

kram

2009-05-27 @ 20:44:48
URL: http://duracellungar.blogg.se/
Postat av: Erica

förresten, visade bilden för Anton och Isak, då sa Isak: Mamma, jag tycker att Malte är söt.Tycker du det? mmm det gör jag.

Och Anton undra vad han hade för tröja på sig,vem som köpt den? Trodde inte Anton brydde sig om kläder:-)och om du hade datorn med dig på sjukhuset ha,ha

2009-05-27 @ 20:50:50
Postat av: Erica

Min kommentar försvann,men det finns ju en risk att det blir dubbelt el trippelt för jag skrev 2,men iallafall skönt att vara hemma igen,dagarna går så fort.Min familj är nyfikna på Malte.Visade bilden åt Anton & Isak. Isak sa:Mamma,jag tycker att Malte är söt,tycker du det?

Anton undrade vad han hade för tröja och vem som köpt den.Trodde inte Anton var klädintresserad:)

Han undrade oxå om du hade datorn med på sjukhuset,ha,ha

Sen när ni orkar så kommer vi gärna och kikar på guldklimpen

Kram

2009-05-27 @ 21:05:38
URL: http://duracellungar.blogg.se/
Postat av: e

2009-05-27 @ 21:13:42
Postat av: Mikaela

Jag brukar ju vara ganska dålig på att se vem alla bebisar liknar på.. Men nog är han väl ganska lik Wilma när hon var nyfödd? Han ser ut att ha det riktigt gosigt där bland alla filtar! jag har nog inte riktigt fattat att han verkligen är här... Nu är jag ju moster upphöjt i två! Två riktiga puddingar, kram!

2009-05-27 @ 21:43:50
URL: http://melkersfamilj.blogg.se/
Postat av: Ramona

nog liknar han Wilmis eller... eller sin far kanske är det rätta :)) blir nog en stiliger karl när han blir stor :) skönt att få kommar hem o få mysa tillsammans

2009-05-28 @ 08:14:46
URL: http://nordbergromlin.blogspot.com
Postat av: Sara

Ett stort grattis till er fina pojke!

2009-05-28 @ 09:21:47
URL: http://frutyrberg.blogg.se/
Postat av: Kata

Varma grattisar till er alla!



2009-05-28 @ 09:44:38
Postat av: Marika

Joo...han är lik Wilma som nyfödd.Ska sätta in nåt foto på båda två så får ni se. Men han äter dubbelt mer så han blir kanske dubbelt större också!



Den här veckan ska vi ta de lite lugnt med besökare tror jag men nästa vecka är man kanske mer sej själv.Jag orkar inte stå så länge och inte sitta heller.Skönast är att ligga,då slappnar man av.



Erica:Du kan hälsa Anton att det var jag som köpte tröjan till Melker när han föddes och nu får Malte låna den ;-)

2009-05-28 @ 11:02:42
Postat av: Farmor

Ja, visst är han söt den lille Malte! Var och en kan ju se att han är en "Mellangårdare"! Stora händer och långa tår! Sköt om er och kram till er alla fyra!

2009-05-28 @ 20:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0