Morsdag och v.38

Idag har vi firat Morsdag. Blev uppvaktad av min familj på sängen i morse med blommor och en bok.Behövde inte ens öppna paketet själv ;-) Wilma var ivrig,som vanligt när det gäller paket.

En bok som heter Shopaholic får en syster..... Undrar om det finns en tanke bakom det hela....:-) Passar säkert mej perfekt,en lättsam ,underhållande,rolig bok som garanterat har ett lyckligt slut.Inga rysare här Tack!

Dagen avslutades på ÅSS.Mamma och Pappa bjöd hela slurven på middag.Riktigt NICE. TACK!


Sist men absolut inte MINST..... Idag är det fulla 38 veckor,vilket innebär att det är 2 v kvar till beräknat datum.Som ni förstår av bilden,känner jag mej redigt framtung,osmidig,tung och väldigt gravid...Längtar efter den lilla/stora krabaten som bor i denna gigantiska hydda. Å hoppas att han snart ligger på min mage istället för innanför... I morgon ska vi till rådgivningen igen,blir intressant att se hur HB:t ser ut.Återkommer om den saken.

Tack å Go Natt

Kommentarer
Postat av: Elin

Du ser ut som" hälsan själv", brun med "sol(ännu) blondare" hår! =) Nice! Ett typiskt exempel på hur man "blomstrar upp" då man är gravid sku nog nån karl säga... =)



Någon på denna blogg som är intresserad av en kattunge?? Titta isåfall in på min blogg =)

2009-05-10 @ 21:38:07
URL: http://livetpawestergard.blogspot.com
Postat av: Linda

Håller med Elin, du är så brun och fräach, blir lite avis... Borde man flytta till solberget?!?! =)

Även om du känner dig stor och framtung så är du jättefin. Sista morsdagen som mamma till ett barn.

Kram

2009-05-10 @ 22:12:24
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag tänkte vad långt hår du fått:-) skadad.

Tänk att det bara är några veckor kvar och tiden som går så jävla fort.Kanske inte du tycker,men snart är ni 4 och då vill jag komma och snusa på bebis vill inte snusa på dina mage,he,he

2009-05-10 @ 22:22:07
Postat av: Anonym

Jag tänkte vad långt hår du fått:-) skadad.

Tänk att det bara är några veckor kvar och tiden som går så jävla fort.Kanske inte du tycker,men snart är ni 4 och då vill jag komma och snusa på bebis vill inte snusa på dina mage,he,he

2009-05-10 @ 22:25:12
Postat av: Kata

Wau vilken fin mage och du ser riktigt bra ut och så fin färg i hyn som du har.

2009-05-11 @ 07:40:28
Postat av: Bodil

riktigt fräsch ser du ut bruden! Det glittrar i ögonen på dig så på lördag e du 2 barnsmor:)

2009-05-11 @ 07:58:01
Postat av: Ica

Oj guud vad långt hår du har fått Marika! Märks att du narit ledig ett tag nu, både på håret och din fina färg! Vad fin du är!

jag ha tänkt ringa dig flera kvällar, men så ha klockan alltid blivit så mycket..Kanske ikväll!

2009-05-11 @ 11:08:27
URL: http://minimolly.blogg.se/
Postat av: Rosina

Vad ni är duktiga på att ta foton på magen, ha ej tagit et enda ännu... men vi hinner ju har hela långa sommaren på oss :-D. Er bebis är snart i er famn avis.

Ha det bra!

2009-05-11 @ 19:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0