3 dagar kvar till BF

Nu är det 3 dagar kvar till beräknad födelse dag för Malte.Känns som om magen inte kan bli större.På kvällarna vet man inte hur man ska sitta,eller stå,eller gå,de e då de man känners sej sjukt gravid. På dagarna går det bra.Tur att Wilma har lite 3års trots och SKA klä på sej själv-VARSÅGOD! då slipper jag.Hon SKA också klättra in i bilen själv,det är ju egentligen perfekt just nu.Nog för att bilen ser ut som 7 svåra år men vem bryr sej? Den ser mer ut som en sandlåda än en bil typ...

Annars händer det väl inte så mycket.Var till Saxess och klippte håret igår-Tack Erica! Skönt att få det fixat. Där var allt som vanligt.Skönt att vara "ledig" ett tag.Men blir nog kul att gå på jobb igen sen.

Idag är Matias ledig,Han och Wilma ligger och sover,när de två sover tillsammans kan de sova hur länge som helst.Men när jag sover med henne då vaknar vi/hon ALLTID tidigt.Typiskt....:-)

Nu ska jag börja fixa in foton i album,har inte gjort det sen sep. förra året...Inte likt mej... jobbigt...

Ha en bra dag!

Ps.Det regnar,jippi! ;-)


Kommentarer
Postat av: Linda

Du och din syster är likadana, även om ni skulle kunna sova eller ligga lite längre i sängen de mornar era små sover lite längre så stiger ni upp med tuppen och är pigga. Vad gjorde du uppe vid klockan 7 när du kunde vila? Eller hittade du ingen bekväm position? Du är rolig du:)

Jag tycker att det skall bli såå spännande att få se vem lilla Malte är så jag kan bara tänka mig hur nyfikna och förväntansfulla ni är. Hoppas ni får en skön dag!

Kram

p.s. Nu kommer du att vara både brun OCH snygg i håret på bb-kortet... =)

2009-05-21 @ 08:19:50
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Marika

:-) de måste varit nåt fel på klockan när jag gjorde inlägget,för jag steg upp 07.45...men nog har det ju hänt att jag varit uppe vid datorn vid 07 också. Om jag får sova 8 timmar så e de bra sen,behöver inte mer.De e ju såååå skönt att sitta uppe ensam och bara softa i ett tyst hem.:-)Tror min syster har samma åsikt ;-)

2009-05-21 @ 16:36:58
Postat av: Erica

varsågod!!!!Ja skönt att stiga upp och njuta av tystnaden en stund,sitter nu och njuter av tystnaden att alla andra gått och lagt sig:) Är dina ögon blankare nu?:) tror nog att det är nära nu, när du inte vet hur du ska va,dags att kliva ur kostymen kanske.bamsekram iallafall och lycka till!

2009-05-21 @ 22:32:40
URL: http://duracellungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0