Wilma och Köket har kommit hem!

Nu har Wilma kommit hem,de har varit skönt men lite trist på samma gång att hon varit borta. Har ju kunnat vara i huset mycket mer och det har varit kul! Tack Mormor och Morfar för att ni har brottats med våra älsklingar hela helgen!

Nu när köket kommit lär det ju finnas lite att göra så nu borde man väl vara där hela tiden...


Pappa fick agera som Lillagubben mitt i allt köks bärande,men vad gör man inte för sessan???


De va många som var delaktiga i köks bestyret,Tack till alla ! Matias farbror med fru tittade in på väg till Föglö,Matte har varit med hela dagen,super snällt! Farmor, Farfar,Mormor,Morfar,Jonte och Daniel har också hjälpt till.Snabbt och smidigt låg köket i huset...


Så här såg det ut,ordning och reda!Nu e de bara att börja skruva!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojoj vad mycket lådor! Tänk att det är ert blivande kök som ligger där! Nu vet ni vad ni ska göra i veckan iallafall!!Matias ser nog ganska nöjd ut över att få vara lilla gubben! Vad söt Wilma va i dendär mössan!

Har ni fått nåt inflyttningdatum än? Det börjar ju nog bli färdigt snart...

2009-03-15 @ 20:20:00
URL: http://minimolly.blogg.se/
Postat av: Elin

Halloj!

Kan inte vänta på att se hur det kommer att se ut bara köksskåpen är uppe!! Säkert int ni heller ;) Vi har varit i Borgå sen förra onsdagen...e nu hemma, ifall ni har vägarna förbi (men knappast nu, kan jag tänka på finns ju endel annat att stå i med..) =)

2009-03-16 @ 15:21:17
URL: http://livetpawestergard.blogspot.com
Postat av: Pia Piggelin & Co

många skruvar blir det och nu är ni igen nyss hemkomna från ikea hörde jag. behöver ni fler armar kan ni kalla in the norrméns :)

och snart blir det bebis! skulle ju hinna klippa mig hos dig men som den eftersläpande tidsoptimist jag är har jag helt missat att dagarna passerar fortare än man tror... ser fram emot en till grabb i gänget som Wilma blir regerande drottning i :)

2009-03-20 @ 11:58:35
URL: http://jackmattibirger.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0