Tjejfest i Kajtovik

I Helgen bjöd Milla på en redig tjej fest,mat,dricka,snarre och olika lekar. Riktigt kul! Vilken värdinna! Huset var tipp topp och hummöret också! Hoppas vi inte drog ner allt för mycket!



Här har vi henne!Värdinnan. Go å Glad!



Här har vi ett gäng till.Bodil,Mikaela,Me,Madde,Lina,Lale,Jessica och Maria. Vart inget sjöslag (3 gravida...+några som var lite krassliga) Men de brukar inte behövas så mycket dricka för att få fart på de här gänget,eller hur Madde???!!

Längtar redan till nästa fest!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hallå!!! Uppdatera mig. För set första verkar jag har missat världens fest och för det andra, TRE gravida?!? Vem vet inte jag om?!? Vem skall jag gratulera och vem skall du köra barnvagn med?

Hade varit riktigt kul att träffa alla igen, men jobbet tog all min ork.



Framfarten i huset är densamma fortfarande ser jag, roligt. Hoppas ni fick med er det viktigaste från IKEA trots kaos och fullsatade vagnar.

Stor kram

2009-03-09 @ 21:06:14
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Sofia

..Ja, kan inte tro något annat än att detta gäng BRUDAR kan hålla igång!! Sist jag var på fest med er hade jag träningsvärk i ansiktet av allt skrattande...

Det säger väl en hel del..ha..ha...



Jag är också nyfiken, vilka är de andra 2 ?



Kram

Sofia

2009-03-09 @ 22:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0