Till Stockholm med miss Gevalia

Igår var jag och Mamma till Stockholm och hämtade mer grejer,Ikea garderober ock dyl.(Mikaela kom på smeknamnet eftersom hon förser alla våra byggare med mat och kaffe på dagarna :-))
Lite annan shopping hann vi med också.Wilma och Melker fyller ju år snart så de blev lte presenter till dem osv. Vi hade Mammas och Pappas skåpbil,Pappa hade kollat att garderoberna skulle få plats men när vi väl skulle ha in dem i bilen var de lite för långa...Vi fick alltså köra med öppen dörr...Så resten av dagen fick en av oss sitta i bilen medan den andra var in i någon butik....HAHA de e nog bara vi som lyckas med de!



Grabbarna har hållit på i huset,dom e så jäkla duktiga å effektiva.Skulle borda döpas om till Byggare Bob hela bunten. Det här är köksstommarna som jag har varit med och skruvat.Det har gått några dagar sen dess så det är nog mer färdigt nu.Ska åka upp och kolla läget i dag.

Mamma och Pappa åker hem till Kumlinge i dag,han är klar med badrummet nu så jag har sagt att han är befriad från resten av huset.Han undrade varför han inte får vara med och göra det roliga??? så jag antar att vi ser honom här inom kort igen....:-) Jonte har skruvat lådor och skåpstommar,han hjälper gärna till,vill nog att vi ska flytta snart... Lars-Åke har varit med i svängarna i 2 dagar,kommer idag igen.Hans position är som Willys i Bygglov säger han-Allt i allo.

Nu ska jag göra mej i ordning för jobbet (jag jobbar ju faktiskt lite också fast det inte verkar så....) Jag vaknade liksom 1h före klockan skulle ringa,hur typiskt är inte de då??? de var samma sak i helgen när Wilma var på Kumlinge och jag hade 3 sovmorgonar i rad...vaknade kl 06.30-07.30. varje morgon....IRRITERANDE. Vilka problem jag har alltså....:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0