Köksstommar

Idag har jag haft min aktivaste dag i huset sen de kom. Har tillsammans med Mamma och Wilma skruvat ihop 8 st underskåps stommar dvs.alla utom de till köksön. Ikväll skruvade Jonte och Jag ihop överskåpsstommarna =8st.Mina fingrar är någon ömma och jag är något trött.Pappa har fortsatt med badrummet och Matias har hållit på med elen.Bara alla grejer vi har beställt kommer snart så kan vi nog flytta in inom kort.... I wish i alla fallllll.... Jag har glömt att ta kort idag.Typiskt.Kanske kommer ihåg det i morgon...

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad duktiga ni är! Och vad roligt att det snart är dags. Visst ni har hållit på ett tag, men nu känns det mitt i allt som att det gått jättefort!

Spännande!

Väntar med spänning på mera bilder. Se till att Kaj tar det lugnt nu, men det är väl inte så lätt kan jag tänka mig... OCh du med för den delen...

2009-03-16 @ 21:41:41
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: ramona

hmm... har ni lov att jobba så där mycket du o din far... ni e nog av samma skrot o korn va ;) svårt att låta bli va!!Ta nu det lite varmsamt..



:)hälsningar din privata nurse..

2009-03-17 @ 14:30:58
URL: http://nordbergromlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0