Badrumsinredning

I dag har VVSarn varit i huset och då har allt de här kommit på plats!

Dubbla handfat i stora badrummet


Ett pytte litet handfat på gäst toaletten,samma blandare som i stora badrummet.


Duschen på gästtoaletten,me like :-)


Så här ser toaletterna ut,spännande va?? haha

I morgon skulle vi ha vatten i kranarna sa han.Hoppas Hoppas.Börjar klia i städ fingrarna :-) Tur att de gör de nån gång...

Nu ska jag gå och lägga mej med Wilma.hon har något svårt att somna sen vi bytte paket mot napparna...gulle,nu börjar hon verkligen bli stor....alla bebis grejer e borta :-( men skönt samtidigt så klart.

Kommentarer
Postat av: Linda

Shit vad fint! Snart, snart, snart bor ni där, med en fungerande toalett är det liksom lite lättare att vara där längre stunder eller kanske för alltid?!? Speciellt i ditt tillstånd kan jag tänka mig...

Ses i morgon. Kram

2009-03-31 @ 21:41:29
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Erica

Mkt snyggt!



jasså du gillar duschmunstycket.......:-)

Tony är ganska så säker på att det är en kvinna som utformat det :-)

2009-03-31 @ 21:44:48
URL: http://duracellungar.blogg.se/
Postat av: Bodil

skita fint! hahhaha där fick jag till det.

2009-04-01 @ 07:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0