3års kontroll och Bäckenröntgen

Wilma har varit på 3 års kontroll:Vikt:14,2kg Längd:98,5cm. Följer kurvorna perfekt. Vad mer kan man önska? Synen var bra,hon fick kolla på bilder och säga vad det var på dem.Både på långt och kort avstånd,jag höll för ena ögat åt gången.Hon var jätte duktig! Det ända hon missade på var att hon trodde att det var en potta på en bild fast det var en mugg :-)
De kollade också om hon kunde rita en boll,vilket hon kunde efter att ha ritat några maskar först....Hoppa jämfota och gå på tårna.Nemas problemas. + fick hon för att hon kunde alla färger och rita öga,näsa,mun i bollarna :-) Nu är det 1 år till nästa kontroll.

Bäckenröntgen: Igår var jag på den trevliga upplevelsen.Låg som en naken groda och blev plåtad mellan benen,nice. Men jag övertygade mej själv om att jag hellre skulle ha legat så en hel dag än 10 minuter i magnetröntgen tunneln. Så det blev ganska trevligt i allafall.Dessutom var sköterskorna jätte proffsiga,de var inte så att de kollade in om jag hade fixat bikinilinjen eller så,hahahha. Nästa vecka får vi veta svaret.Då ska vi på ett till ULJ.Spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0