Kusinerna e här!

Nu har Wilmas och Maltes kusiner från Spanien kommit! Förra veckan kom de til Åland och det tog inte många dagar innan de kom och hälsade på sin nya kusin. Det syns ganska bra på hudfärgen vika som är halv spanjorer...


Hela slurven.Teresa,Malte,Oscar,Wilma och Maya. Det är full fart när det här gänget sätter igång kan jag lova.Wilma hänger inte riktigt med,men i slutet på sommarn kanske hon också är lika galen :-)


Stora Teresa och         Teresa "klädde ut"            Arthur var här samma dag
lilla Malte                     Wilma.Ev.lite tant             de kom,eller var det pippi??
                                     varning.haha                   Han gillade Maya skarpt och
                                                                            det var nog ömsesidigt. 

Matias och Wilma är på Föglö med kusinerna i helgen.Finns mycket att ta igen på ett halv år :-)
Jag har varit på Ericas 30 års kalas och på Bodils Möhippa. Tog så fina bilder på kalaset men kameran glömde jag ju så de blir inga bilder från den festen på ett tag.Men de va i allafall jätte trevligt.God mat,vildmarksbad och glada brudar.Trevlig kväll Erica 30!;-)

Eftersom kameran glömdes på fredagen så blev det ju inga bilder på Möhippan...Men det var i allafall en rolig möhippa.Bodil var en bra brud att fixa möhippa för,bjöd på sej själv till 100%.Nu väntar vi på att få se henne som  vacker brud 1 augusti.Tack för igår Bodil!

Jag och Malte har alltså varit "ensamma"hela helgen,det har varit ganska skönt men nu han dom nog få komma hem igen.Matias har börjat sin semester nu så nu ska vi va semester firare!

Hej svej!

Kommentarer
Postat av: Erica

Tack själv,Marika 29 ;)....Väntar med spänning på min överraskning;)

2009-07-05 @ 18:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0