Ericas 30 års kalas

Nu har jag fått tillbaka min kamera så jag tänkte sätta in några bilder från de.
Här sitter några av brudarna i vildmarksbadet och har det ganska nice.Jag och Rosina fick titta på den här gången,inget för höggravida och nyförlösta,(när man hänger med saxess brudarna finns det alltid nån i liknande tillstånd,hihi)


Kul att fnitter Fia kom,hon är alltid glad å fnittrig,en liten solstråle från föglö:-)
Becca var också med,vi hinner inte ses allt för ofta men nu åkte hon med ut till dånö(45 min)och Malte sov hela vägen så nu hann vi skvallra ostört en stund,mycket trevlig flicka som man har gjort ett å annat bus med,hihihi.
De andra brudarna är också toppen flickor och jag är glad att få jobba med er!!Saknade dock Caroline:-(

30 åringen i all sin glans
ser inte ut att vara en dag
över 21;-)

Tack än en gång för en trevlig afton!

Kommentarer
Postat av: Erica

Va?ser jag inte ut som 20 då?

Tack själv det var skoj och jag väntar med spänning på min överraskning.......

Du fick ju ett extra kort på din kamera.Sätt kort på mig sa Isak...:)

2009-07-11 @ 16:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0