Wilmas Tapet!

Ha! Jag har lärt mej nåt nytt! (jag e ju faktiskt en riktigt kass data nisse) Har hämtat hem en bild på Wilmas tapet från Designers Guilds hemsida och fått in den på min egen blogg! Herregud,jag har överträffat mej själv... i och för sig har Matias sagt vika knappar jag ska trycka på meeen....de hör väl inte hit!?



Så här ser den ut,kanske lite klarare rosa färger i verkligheten. Hon har valt den nästan helt själv :-) Jag hade ju tänkt mej stjärnor men hon ville ha blommor och så fick det bli! En färgklick i vårt vita hem,precis som hon själv!

Kommentarer
Postat av: Linda

Den är ju riktigt cool! Hon har väl ärvt din fina smak...

Och du 10 poäng för datakunskaperna, det där måste jag också lära mig. (det spelar ingen roll om någon annan säger, det som räknas är vem som gör det!)

Kram

2009-01-16 @ 21:45:06
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Erica

Nice, hon har bra smak Wilmis. Bebisen fyller väl i blommorna sen:) som Isak gjorde i Antons rum!!!!!

Måla med bläck mellan spjälorna på sängen..

2009-01-18 @ 15:36:10
URL: http://duracellungar.blogg.se/
Postat av: ica

Snygg tapet!! Blommogt värre! Vad hände med stjärnorna?

2009-01-20 @ 11:47:57
Postat av: Marika

Wilma dissade min stjärn tapet!

-Vill inte ha särnor,ha blommor! sa hon... så... mamma fixar blommor ;-)

2009-01-20 @ 18:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0