Frisörernas Årsfest på Umbra

Igår var det dags igen,årsfest med partyglada frisörer! De va väl bara vår salong som var lite "torr" Jag e ju pregnant,Milla ammar å Erica hade typ ryggskott...men hur roliga???!! Tur att anki höll ställningarna! Hon brukar klara av det ganska bra på egen hand.Men vi kommer igen!Vänta barrrra!



lite mingel före middagen. Cecci,Milla,Anki,Jag och Erica




Festfixarna-Styrelsen som höll i trådarna.Tack för ännu en fest! Erika-vad var det värktabletterna hette?ser ut som om de var i starkaste laget???



Vad vore en Frisörfest utan Glada Fia??? Hon e så gullig hon! Så här gulliga är vi tillsammans...

Kan passa på att be de övriga gästerna om ursäkt också.för om de hade tänkt gå till Umbra och äta en stillsam,tyst,romantisk middag så drog de nitlott... Samtalsämnen som John Holmes och dyl. kom på tal och det var inte med tyst ljuv stämma direkt ;-) Skönt gäng!!!

Kommentarer
Postat av: Erica

ASGARV,john holmes spank me eller vad e spink och smash helt störd.



Angående minen så sitter jag ju med isbitar runt fingret som är jävligt svullet idag.klantarsle trillar på nyktert huvud,men ryggen vart faktiskt bättre kan va bra att knäcka ibland.



ja jag tror att A är bakis idag:)

2009-01-18 @ 15:31:07
URL: http://duracellungar.blogg.se/
Postat av: Linda

Ha,ha! Det ser inte ut som om det gick någon nöd på er fastän det var lugnt på alkoholfronten...

Det ser ut som om ni hade det kul ändå!

2009-01-18 @ 21:57:05
URL: http://buslarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0