Brudfixar dag på salongen

Januari är snart slut och alla som ska få gifta sej i sommar börjar boka tid för uppsättning/make up.
Vi har förberett oss lite på saxess,Igår gjorde vi 4st brudar på lotsas men ändå på riktigt,uppsättningar,makeup,blommor fotografering och hela kitet. Av det hela ska det bli ett litet brud album som Anna på G-Foto ska fixa. Detta är jätte kul och vi hade jätte söta,duktiga modeller!



Här är jag med min docksöta modell Claire,hon blev så fin på alla foton...



Malin fixar sin modell Åsa.Sofia och Claire står i bakgrunden. Mina andra medarbetare hade fullt upp på annat håll.

Kommentarer
Postat av: Erica

jag var bra trött när jag kom hem.Men hemma var det ju kalas så,man fick ju int slänga sig på soffan.

2009-01-23 @ 20:04:57
URL: http://duracellungar.blogg.se/
Postat av: ramona

åå dom ser så fina ut.. nästan så man blir sugen på att gifta sig så man får va så där fin en vacker dag...

2009-01-23 @ 20:45:14
URL: http://nordbergromlin.blogspot.com
Postat av: Marika

Jag var å heeelt slut,mina fötter var inte roliga att gå på...



Monster:de e bara att slå till! I fix!

2009-01-23 @ 21:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0