Lek Malte

Malte blir bara roligare och roligare för varje dag som går.Det tycker Wilma också... Här får ni se hur vi sysselsätter oss på dagarna.


Gääälna Malte...tjooohooo!!

Idag har han också vänt sej från mage till rygg 3 ggr på rad
och då kan man väl säga att han kan de... här är han in action.


Gymet börjar bli lajbans.


Wilma leker gömma Malte under trasan....                                     gömma gömma          tittuuuut!


Ungefär de här håller vi på med + lite till...tex.ammar, sover,spyr,blir ner spydda,byter blöjor,tvättar,bloggar ibland,ammar lite till,städar,fikar,leker med andra barn,skrattar,strider,ammar lite till,lagar mat,äter,promenerar,försöker göra nåt på huset,ammar lite till,lägger barn,slocknar.Typ.HaHaHa. fullt upp kan man säga.

Finns de någon som känner igen sej??

Kommentarer
Postat av: Ramona

haha syns att det är mammas gosse, hon e rätt bra på att göra miner hon me ;)

2009-08-14 @ 17:47:41
Postat av: Erica

Håller med Ramona har en bild på mor,med typ samma min:):)

Å Nej jag känner inte igen mig i allt:)Här bara klipps det,hem,laga mat,busa lite m barn,strida lite m barn,natta,död på soffan,sova.......man har ett liv helt enkelt:)

2009-08-14 @ 21:44:12
URL: http://duracellungar.blogg.se/
Postat av: Nettan

Halloj

Nej, det där har jag glömt bort heelt...

hihihi

Nejdå, jag kommer ihåg...och det är såå skönt att vara kalr med det.

;o)

Fast det var en mysig tid men var tid har sin charm så är det. Och nu så är det härligt att se tjejerna bli ungdomar och ..inte vuxna men början till att bli vuxna...så mysigt!!!

Hälsa alla!

Kram

2009-08-15 @ 17:55:29
URL: http://nettanhult.blogg.se/
Postat av: Nettan

PS Glömde ju säga att dom é helt underbart söta era barn!!!!

Så goa!!!!

Så tråkigt att ni bor så långt bort!

Kom gärna och hälsa på!!!

Kram igen ;o)

2009-08-15 @ 17:57:17
URL: http://nettanhult.blogg.se/
Postat av: Ica

Mmmm...jag känner igen mig! Förutom just amningsbiten just nu iallfall!

Egen tid vad är det liksom?!

Ok jag måste ju erkänna att just denhär veckan har jag ganska mycket av den sorten, jag är själv uppe i Åre, tjerna och Marcus är nere i småland och busar med f & f. så när jag kommer hem från jobbet kan jag göra vad JAG vill!! Och inget annat!!

Din tid kommer Marika..

Kram

2009-08-17 @ 19:41:36
URL: http://minimolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0