Kalas Fika hos Linda i underbart väder

Linda fyllde år här om dagen och igår blev vi bjudna på kladdis i trädgården,hur mysigt som helst.Bra med en spontan fika annars skulle vi bara ha slitit med nåt på huset...


Wilma myser med födelsedagsbarnet,Linda är en klar favorit hos Wilma.Nya kläder som handlades i Stockholm  i lördags.Ska göra ett inlägg om det senare...en spännande dag...



Fika sugna gänget.

Efter detta kalas åkte jag hem och drog på mej träningskläder(hör och häpna)detta har inte hänt på ett år...Så åkte jag och Erica till Vikingahallen på core/styrka och körde slut på oss i en timme.SKÖNT.Ska försöka med det nu,en dag i veckan till att börja med,för jag och Wilma ska också börja på gymnastik,8 september.Kul! Då är man ju redan  borta två dagar i veckan och nån gång måste man ju va hemma...


Kommentarer
Postat av: Annica

Va kul med gymnastik med Wilma.. jag kikade på det också.. i Mariehamn, men såg att dom rekommenderade det från 3år.

Syns väl nästa vecka i lekparken.. om man nu inte råkar få ett samtal denna vecka :-D! Ha det bra!!

2009-08-24 @ 09:25:29
URL: http://fameliasson.blogg.se/
Postat av: Ramona

oj va Wilmis se stor ut på den där bilden med Linda.. stora tjejen!! :=) så söt!! Den där core låter ju lite intressant... får man gå där fast man inte e Jomalabo?

2009-08-24 @ 10:54:47
URL: http://nordbergromlin.blogspot.com
Postat av: marika

Ramona:vem som helst får gå på träningen,kom me bara!



2009-08-24 @ 12:18:06
Postat av: Erica

Träningsvärk idag:),(vilken fin duk du har Linda)

2009-08-24 @ 20:00:47
Postat av: Linda

Sötaste lilla Wilma, du är en favorit för mig också! Du är så söt när du säger att jag skall få låna din tröja när den blir större. Gullunge!

2009-08-25 @ 21:34:52
URL: http://buslarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0