Gullungar

Ganska ofta tycker jag att mina dagar här hemma är ganska jobbiga och oglamourösa men just i dessa ögonblick,när storasyster å lillebror myser och bara är super snälla,så struntar man i om det är jobbigt och oglamouröst mest hela tiden...Jag har ju trots allt det bästa en frisk prinsessa och en frisk prins... löööv U 2!





Vi har hängt med Ramona och Arthur idag också,först lek i park sen Svarta katten lunch hemma hos dom.Sen vart det lite lek,här e kidzen samlade i soffan.Wilma undrade om Malte skulle vara tiger idag när jag klädde på honom i morse....Vad exakt menar du???undrar man då....

Idag har vi sålt våra Coldplay biljetter också...buuuu...För er som inte vet så fick jag 2 biljetter av Matias i födelsedags present (i februari)COLDPLAY är ett av få band vi båda gillar så de va ju en perfekt present....meeen...vår lille son vägrar ta flaska så vi kan inte gå.Så himla typiskt,men vad ska man göra?
Bra är i allafall att vi fick dem sålda på Blocket i dag.För samma pris han köpte dem dessutom,skönt. Nu ska jag komma på vad jag vill ha i stället..hmmmm...kul:-)

Vad händer mer? vi håller på och får grannar,första våningens element till deras hus har kommit idag,ska bli kul med lite barn här gatan.De har en tjej som är 5 och en kille som är 2.Tjejen har redan varit här och ätit middag en gång,Wilma och hon kom väldigt bra överens så de e kul!

Tjao!


Kommentarer
Postat av: Ica

Guud vilken fin bild på dina barn!! Wilma ser ut som en modell eller nåt, från nån hm katalog! I positiv bemärkelse! Det perfekta ansiktet liksom..!! Guud så söt! Vad långt hår hon ha fått dessutom!

Kul att pratas vid på skypen idag! En bra uppfinning dedär..

kram på er!

2009-08-20 @ 20:02:07
URL: http://minimolly.blogg.se/
Postat av: Ica

Guud vilken fin bild på dina barn!! Wilma ser ut som en modell eller nåt, från nån hm katalog! I positiv bemärkelse! Det perfekta ansiktet liksom..!! Guud så söt! Vad långt hår hon ha fått dessutom!

Kul att pratas vid på skypen idag! En bra uppfinning dedär..

kram på er!

2009-08-20 @ 20:03:29
Postat av: Erica

Sötisar.Wilma ser så stor ut,stora tjejen.

2009-08-20 @ 21:23:09
Postat av: Bodil

vilken kanonbild, så jäkla söta ungar!

synd med konserten men du kan ju alltid önska dig egen-tid med lyxbehandling...kram

2009-08-21 @ 08:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0