Orsaken till min trötthet??

Var till Mödravården idag.Mitt HB var ju inte toppen bra direkt. Först visade det 93 (!!!Lågt...) Sen testade hon en gång till och då visade det 102. Nu måste jag knapra järn.Han ju inte tagit nåt innan så de e väl dags. Känns inge vidare,jag blir ju så nervös över allt....
Annars såg allt bra ut.Lite spår av protein igen men tydligen inget att bry sej om...hoppas de... Hjärtslagena var på topp! jäklar va de slog! Starka som tusan.Wilma var med,hon tyckte de va spännande idag.  Hon frågade Barnmorskan om hon också skulle kissa i skålen :-)

På måndag ska vi på sista Ultra ljudet.Spännande.Huga.Det börjar närma sej.Man börjar bli lite nervös....shit. Men de e bara att vänta å se vad som händer.Hoppas Hoppas de inte går som sist.Resultatet får gärna bli lika bra men själva förlossningen... You know...

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Jag såg din blogg via Lindas. Vilket fint hus ni har byggt och grattis till bäbisen. När är det beräknat? Kram från Sara

2009-04-29 @ 13:52:55
URL: http://frutyrberg.blogg.se/
Postat av: Erica

Oj,det var lågt.mkt järn nu.ja du e ju typ första gångs föderska.Det går säkert bra...det är många som fixat det;-)Å vi hoppas att även du får vara med om det:-)

2009-04-29 @ 18:22:45
URL: http://duracellungar.blogg.se/
Postat av: Rosina

Bm sa till mig att de kan ta upp till 2 veckor innan man börjar känna av att Hb höjs sen. Knaprar också järn. Hade gjort de före förra besöket också med Hb låg ändå på 105... så de blir nog att knapra till augusti med denna fart.

Härligt med sista ul, håller tummarna att du får en positivare upplevelse av själva förlossningen än sist, för det är nog härligt när det "löper" någorlunda bra :-).

ha det bra!

2009-04-29 @ 21:57:55
Postat av: Rosina

Bm sa till mig att de kan ta upp till 2 veckor innan man börjar känna av att Hb höjs sen. Knaprar också järn. Hade gjort de före förra besöket också med Hb låg ändå på 105... så de blir nog att knapra till augusti med denna fart.

Härligt med sista ul, håller tummarna att du får en positivare upplevelse av själva förlossningen än sist, för det är nog härligt när det "löper" någorlunda bra :-).

ha det bra!

2009-04-29 @ 22:01:08
Postat av: ramonster

:) ja det var ju inte högt direkt!! Ta o köp sån där saft kreuterblodsaft... det ger rätt bra effekt med en gång!

jag e o trött idag... men det beror på att min prins tycker man ska stiga upp kl 06.... SUCK!!!

2009-04-30 @ 08:19:02
Postat av: Bodil

jisse d var lågt, köp Obsidan, det käkade jag redan när jag hade 114 för då tyckte hon det var lågt och jag var trött. Obsidan blir man inte dålig i magen av. Kreuterblud hjälper inte när du har så där lågt. Förlossningen kommer att gå jätte bra så länge du tror på dig själv och din förmåga. Kramar

2009-04-30 @ 10:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0