Kullerbytta

Igår sa jag till Wilma att hon och jag skulle börja på någon slags gympa i höst.Hon sa att hon kunde redan gympa och så började hon visa hur moster gympar sin rygg :-) kissande hunden typ...hmmmm.... Sen började vi träna på Kullerbyttor och de va ju bara för kul!


Titt ut!


Heeeeeej ååååååå håååååå! Jag skulle vilja köpa lite energi av min dotter just nu :-)
Har varit tok trött sen i Lördags.Men i dag tvingar jag mej själv till en dag i total vila. Har läst lite,sovit en stund och badat badkar.Har lite svårt att bara inte göra någonting när det finns massor att göra egentligen.Wilma är hos dagmamman bara en dag den här veckan så i dag är ända chansen.Rätt skönt faktiskt.

(klicka för större bilder)


Storasyster bäddar fint till lillebror :-) Jag Anar att vi kommer att få mer hjälp än vi behöver av denna unga dam när väl lilla bebisen kommer.
Var till sjukhuset och hälsade på Marie och Mackes lilla kille igår,så liten,så söt,så näpen. Grattis förresten! Wilma tyckte han var gullig men var mest intresserad av godispåsen som de hade på bordet....Så bli hon svartsjuk när Malte kommer vet vi vad vi ska göra! Hahaha

Nu ska jag fortsätta min vilodag....

Kommentarer
Postat av: inger sundman

kul att se alla bilder på er och erat hus, har nu kommit hem för att få vara hemma fyra dagar.Hur trött e du orkar du möjligen klippa mej på torsdag kväll? Börjar bli ganska långhårig.sköt om er nu alla.

2009-04-28 @ 13:36:37
Postat av: Anonym

hehe vilket ballerina....önskar man vore så där vig...;) idag har vi hämtat hem soffan... var ju inte så lite som jag tänkte haha...

2009-04-28 @ 15:12:50
Postat av: Erica

Åh,vad skönt med badkar ngt avis på det.Vila behöver man,annars säger kroppen ifrån,me know.....

Gulle Wilma,jag skulle oxå vilja ha hennes energi.

2009-04-28 @ 21:01:34
URL: http://duracellungar.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag har lärt henne både det ena och det andra men hon ser ut att vara i bättre trim än mig!

2009-04-28 @ 22:12:50
Postat av: Bodil

finaste bilden på marika och wilma! Gullig hon e, kommer bli världens snällaste storasyster.

2009-04-29 @ 07:52:46
Postat av: Ica

Det är bra att ha en storasyster som är så duktig som Wilma! Malte kommer att bli sååå omhändertagen!

Vad vig hon är..undrar vem hon brås på..:)

2009-04-29 @ 10:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0