Problem med tekniken...

Ifall ni undrar varför det inte händer så mycket på sidan så har jag lite problem med det tekninska... Hela förra veckan var vi utan I-net för att telefon bolaget hade klantat till det på nåt sätt och när vi äntligen fick igång det funkar det inte att få in bilder på bloggen och det är lite smått irriterande för jag har massor av roliga bilder från Linda och Patriks 30 års kalas. Dessutom har min privata datatekniker inte tid med mina problem...(Matias) Han håller på och planerar el för fulla muggar.Huset har nämnligen börjat byggas!!! Elementena alltså... Det kommer den 23/9,snart alltså! coolt. Så nu har Maias lite stress att få elritningarna klara,och de måste ju gå före mina otroligt allvarliga problem....:-)

återkommer om mer info inom kort.... see you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0