De e nu den riktiga husbyggar tiden börjar...

I kväll är första kvällen Jag och Wilma sitter hemma medan Matias är i huset och svettas. Antar att det är så här våra kvällar ska se ut ett tag fram över...(inget drömläge men ett fint hus hoppas jag på...) Tur att jag har datorn.Då kan jag blogga och spana in inrednings sidor :-) Inte för att kvällarna är så slöa med Wilma,som verkar bli mer och mer tonåring för var dag som går.Hennes hummör är väldigt upp å ner, oftast upp men när det är ner kan få en smäll,snyting,skrik rätt upp i ansiktet,smällande dörrar mm.Ska bli intressant att se Wilma som 15 åring. Just nu är det på en nivå som man oftast har svårt att hålla sej för skratt. Hon e så söt,Skrutt ungen...

Kommentarer
Postat av: Linda

Det kommer nog att bli ett toppenhus. När du får riktigt tråkigt så finns vi här, vi leker gärna med er tjejer.

När du saknar Mattias som mest får du tänka på att det är en kort period som ni kommer att ha det så här, sen kan ni mysa ihop hela familjen i ert fina hus.

2008-09-29 @ 20:26:35
Postat av: Ulrika.B

Jag måste väl ge mig tillkänna då :)så jag kan fortsätta läsa din blogg. Jag känner igen mig i att sitta hemma ensam med stella, vi har väl gjort det i 7 månader snart. Tiden går fort och snart får vi mysa tillsammans i det nya fina huset. Kram

2008-10-01 @ 12:03:11
Postat av: Marika

Linda:Vi kommer nog någon dag,de värsta e ju att Wilma ska i säng vid åtta så kvällen blir ju rätt kort ändå...men nåt häng ska vi väl få till!



Ulrika: :-) bra att du gett dej till känna!de e alltid kul med kommentarer :-) Skulle vara kul att se ert hus nån gång,tycker Stella om det? Wilma är rädd för vårt hus(tycker att det låter illa där...) hon har tom. sagt att de e äckligt...Inget bra betyg dirket. haha men de blir väl bättre!

2008-10-01 @ 17:47:39
URL: http://nordbergkarlsson.blogg.se/
Postat av: Ulrika. B

Stella laikar vårt hus, men hon är lite orolig över "hålen" i golven från övervåningen. När hålen i golvet är borta, då mamma kan vi flytta in :)om det vore så väl. Ni får väl kika in nån gång när ni har vägarna förbi Gottby. Kram

2008-10-01 @ 20:38:40
Postat av: Ica

Shit! nu börjar det ju verklign likna ett hus!! Det där kommer ju att bliskiiitfint, det serman redan nu!! Jag förstår ju om ni inte hinner komma till Eknäs på ett bra tag framöver, vi ha börjat funderapå om i måste komma till Åland en gång till i år..Saknar er..och Åland hlt enkelt!

Vi höres! kramafamiljen(jävla tangenter som bara hoppar...)

2008-10-09 @ 20:18:28
Postat av: Marika

Hej kompis! kul att du tagit en match med tangenterna :-)

Jag och Mikaela har försökt kolla in en helg när vi ska komma,Matias har inte tid att komma så jag tar med mej bonus pappan mikaela istället! Kanske 8/11? vi får se...

Kram på er!

Ps.ni får mer än gärna komma hit! ds

2008-10-10 @ 08:26:14
URL: http://nordbergkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0