Saxess ute på Inspirations resa till Stockholm

Igår åkte vi till Stockholm på NOIR Stckholm visning,det  är alltid inspirerande
att gå på dessa visningar även om det inte alltid är nåt man tar med sej hem till salongen...
Eller vad vet jag? Kanske detta är nåt som faller just dej i smaken??!

Matias var också med på dagen,då var vi och kollade på kök.Ikea och Kvik.Lutar mot Kvik,Vitt
och grått verkar det bli.... men de måste vi fundera lite till på....



La liga,på väg till Wella studio på Riddargatan 32.



Så här kan man se ut om man inte vet om man vill ha kort eller långt hår,passar
bra på den som ändå ska raka av sej håret snart...typ...eller om man en rätt typ.
De e förresten de som e inne-Vilken frisyr som helst bara den passar din personlighet.
Så nu behöver ni inte ha ångest över om ni e moderna eller inte,bra va?



Om man vill flippa ur så kan han ju se ut så här,Kanske en bröllops frisyr?

Nu vet ni varför vi stänger salongen i 2 dagar och åker till sthlm på en visning
som varar i 2 timmar, ;-) Men de kul.

Kommentarer
Postat av: Rosina

De va snabb uppdatering :-)

2008-10-23 @ 14:59:35
Postat av: Linda

JAg är lite sugen på den där dammsugarslangs-frisyren... Tror du den passar en upptagen småbarnsmor? Ha,ha! Tänk att någon ens kommer på idén, men det ser rätt coolt ut.

Hoppas ni hade det bra och att ni blev inspirerade och fick en nytändning.

2008-10-23 @ 20:39:46
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Halloooo! Jag hade också funderat på den där slangfrillan, men det blir väl rätt slött om Linda också ska ha sån frisyr... Jag får väl nöja mig med Nicole Richies frisyr på frilla.se!

2008-10-23 @ 21:37:12
URL: http://melkersfamilj.blogg.se/
Postat av: Marika

Slangen e cool faktiskt... Tror jag ska göra den på Enäs Bengt i morgon samtidigt som jag klipper honom. Hähä ;-)

2008-10-24 @ 12:04:30
URL: http://nordbergkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0