Myskväll med HELA familjen

Ikväll har vi haft mys fredag,alla 3.Nice. Har ätit godis och kollat på Disneydagz,yeehaa! lagom aktivitet för en super trött familj. Wilma och jag åkte till Daniels jobb (=cooolt för wilma)och köpte godis,fatta vilket ställe liksom! Hon brukar inte vilja följa med när man ska iväg på kvällarna men idag ville hon,jag försökte "avstyra" och sa att det regnade.Hon köpte inte de, ha gonisar,tövlar å antar sa hon bara och vips så satte vi i bilen :-)Hon börjar bli smart å stor,min lilla bebis.
Hur som helst har det i alla fall varit skönt att vara hemma alla 3.

Imorgon ska vi åka upp till Huset och kolla vad som hänt där under veckan,har inte varit dit en enda gång... Har sovit när Matias kommit hem och knappt stigit upp (eller bara inte varit kontaktbar) när han drar på jobb igen.Men Moster var hit i Onsdags och sa att de hade hänt en hel del +att hon berättade on vårt "elsystem" så nu vet jag lite mer, hahaha (en viss överdrift där dock...)
Måste åka dit och städa,vi hade ju missat att de va vi som skulle stå för det,snacka om klantigt.Stackars byggare som har fått stå ut med en massa bråte runt fötterna bara för att vi inte har läst kontraktet så noga...uuups.(typiskt mej,måste va för att jag e en krumelur) Nu står det i allafall ett flak där så de e väl bara att hiva upp allt på de.

Nu e de natti natti.

Kommentarer
Postat av: Malin

Skönt med hemmamys tillsammans. Det är ju så att det behövs extra mycket just såna där perioder då det är massvis av grejer på gång! Gulle-Wilma, gonisar =)



Vad långt bygget framskridit redan, jag måste nog komma upp och tryna någon dag/kväll.



Kram

2008-10-18 @ 10:38:14
URL: http://melvins.webblogg.se/
Postat av: Erica

Nu är det kört! Nu kommer hon säkert alltid med:)

Iallafall om nått år, snart har hon fattat att lördag det betyder att man får lördagsgodis...



Hoppas du kände dig nöjd med dagen,gjorde jag iallafall riktigt bra teamwork. Det fortsatte även med farsan på stugan,hjälpte till när han spikade panel på väggen.Dum-Dum och Trigges bygg enligt Tony som satt och tittade på:)

2008-10-18 @ 20:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0