Lite färska Husbilder

Idag har Jag ,Wilma,Linda och William promenerat upp till huset.Riktigt skön
höst prommis,med 2 väldigt pigga barn i vagnarna...Vi hade nog som plan att
snottra med varandra hela vägen upp men vi fick snottra med barnen i stället.



Nu har de börjat lägga tegel på taket,det blir svart som ni säkert ser...



Wilma och William hittade en mjuk,gul häst som de ville rida på. IIIIhaaa!



Här tar hon sej en sväng om i "matsalen",idag tyckte hon faktiskt att det var kul i huset,
ville inte ens åka hem...Positivt!

Nu är skrollan på väg till Mommo å Moffa,ska va där ända till på Måndag...
Stackars Mamma...saknar henne redan...:-) Kanske inte i morgon bitti.hmmm.zzzz...
Nu ska vi gå ut och äta,lyx!



Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för idag, det var mysigt! Hoppas ni hittade någon god mat och njöt ordentligt av att bara vara ni två.

Stor kram

2008-10-10 @ 16:51:27
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Villa Norbergkarlsson blir mer och mer likt ett hem! Det är ju tur att "fislisa" börjar tycka om att vara där, de ser ut som att de har det riktigt skoj på gula pollen!

2008-10-11 @ 14:07:32
URL: http://melkersfamilj.blogg.se/
Postat av: Erica

Det blir verkligen fint.Jag sitter och surfar och drömmer om spisar,trappräcke,trappor,sovrum,stenläggning.Bäst att vara förberedd.så är det bara att kasta fram förslagen nu när det verkar som det äntligen är på gång.....

2008-10-11 @ 14:08:05
Postat av: Bodil

Äntligen kommer det lite nya bilder, tänkte nästa ett slag om jag måste masa mig iväg för att se huset irl men väntar ett tag till, fint kommer det garanterat att bli om jag känner dig. Jag får väl ta uppdatering med dig sen gällande badrumsplaneringen, det var endel matnyttigt...

2008-10-11 @ 14:45:59
Postat av: Cecilia

Vad fint det blir!!! Och helt otroligt vad fort det går! Ni kommer säkert att ha packat upp era flyttlådor före oss... för här går det inte så fort.

2008-10-12 @ 22:15:45
Postat av: Marika

Bodil:Måste gå igenom badrums kvällen nån dag,störit att jag inte kunde gå...Jag har varit lite slö med fotograferande på sista tiden,ska bli bättre! :-)



Cecilia: Jag vet, de går jätte fort,Matias e där mer än hemma(nästan)Han tycker det är jätte kul. Byggarna är ju där också,de ska vara klara med sitt sista veckan i Oktober. Då ska alla väggar och tak vara färdigt gipsade.Sen tar de nog inte länge innan flyttlådorna är upp plockade ;-)

Hoppas allt är bra med er! kram

2008-10-13 @ 10:22:56
URL: http://nordbergkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0