En titt på Huset

Igår var vi upp till huset,jag har inte varit där på hela veckan och såg att det hade hänt
massor! Känns som jättestor skillnad när gipsskivorna har kommit upp,ljust och stort.



Här e köket och vardagsrummet.



Farmor och Wilma i gästrummet.Det är så färdigt att det bara är att börja spckla å måla!
Sen kan fam.Pettersson (som vi oftast har nattbesök av) komma hur ofta de vill!
alla andra är naturligtvis också välkomna ;-)



Helgens arbetskraft,Wilma har kommit med fika till Farfar och Pappa som har fixat och trixat hela dagen.
Här sitter dom på den STORA soliga terassen och njuter av höstvädret.Än en gång märks det att huset står på
solberget. Vilken Sol!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag sitter här och är grööön av avund!!! TÄNK när ni ska få börja inreda den där villan, det kommer ju att bli hur fint som helst! Håller med om att det ser stort ut OCH soligt.

2008-10-19 @ 12:09:05
URL: http://melvins.webblogg.se/
Postat av: Linda

Det är sååå fint!!! Vi var ju dt idag och fick oss en rundvandring med din fästman. Vi blir riktigt sugna på att bygga eget hus vi med... Men jag förstår också att det inte bara är roligt, mycket jobb, inga lediga helger och långa kvällar både för dig och Mattias. Men snart så är det inflyttningsdags... snart...

2008-10-19 @ 19:13:57
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Erica

Inne i slutet av mars? Bra att det finns ett rum för mig ifall jag blir snål och inte vill ta taxi hem:)men med tanke på avståndet så kanske jag lånar en cykel:)D gillar mannen bättre tror jag:)

2008-10-19 @ 19:43:23
Postat av: Mikaela

Det blir faktiskt riktigt naaajs! Vill också!!! Jag får väl vara hos er och låtsas att jag också bor där... =)

2008-10-20 @ 11:47:16
URL: http://melkersfamilj.blogg.se/
Postat av: Marika

Alla får komma och sova över när ni vill. Ni har middagen serverad varje fredag kl.18 efter 20 mars ;-) stående bjudning.haha



Erica-du får nog cykla hem, annars får vi höra Tonys nojs några år till! hihi.

2008-10-20 @ 16:36:35
URL: http://nordbergkarlsson.blogg.se/
Postat av: Erica

Perfekt!

2008-10-20 @ 19:39:57
Postat av: ramonster

wow nu händer det grejer.... kommer på en tur upp snart o snokar...:)

2008-10-20 @ 21:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0